#102903: "Allowed to use a victory point development card at the same turn it was bought"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Final move. Moves #199 & 200.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Final move. Moves #199 & 200.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Er regel-brudddet synligt i e
Final move. Moves #199 & 200.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Final move. Moves #199 & 200.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Final move. Moves #199 & 200.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Final move. Moves #199 & 200.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
In CATAN, players are not allowed to use a development card in the same turn they bought it. In this game, a user had 9 VPs, kept on buying development cards until he got a "+1 VP" development card & automatically won the game. In the real game he wouldn't have won since he cannot use it in the same turn. I am asking for:
1) This bug to be fixed
2) My deserved ELO points to be regained since I was going to build a city and win in the next move • Hvilken browser bruger du?
Safari v16.6
Rapporthistorik
Victory Point Cards (Orange Frame)
You must keep victory point cards hidden.
You may only reveal them during your turn and when you are sure that you have 10 victory points—that is, to win the game. Of course, you can reveal them after the end of the game if someone else wins. You may play
any number of victory point cards during your turn, even during the turn you purchase them.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
