Alle rapporter
Ark Nova rapporterer
#104854: "Player gets to move twice (but not a result of any effect?)"
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Scorvion player seems to be able to make 2 moves and this does not seem right. He got to play an association move claiming a conservation project, then immediately after play the animals action.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Yes. Move 535.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v119
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.