#112856: ""Breath of doom" + "Located target" Mekadragon"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Si, en los últimos turnos de la partida de Mekadragon.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Cuando Mekadragon tiene en juego sus dos cartas de evolución "Aliento de perdición" y "Objetivo localizado" y daña a un monstruo en Tokio (por ejemplo con dos garras), el monstruo que tiene la ficha de objetivo localizado y se encuentra fuera de tokio recibe un total de 3 de daño: 2 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado; en lugar de recibir dos de daño (1 por aliento de perdición y 1 por objetivo localizado). Al resto de monstruos fuera de tokio sólo les hacía 1 de daño por aliento de perdición (lo correcto en dichos casos).
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v121
Rapporthistorik
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
