Alle rapporter
Federation rapporterer
#118217: "Impossible d'utuiliser 2 erudits qui porte sur la meme action"
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Lors de cette partie j'ai récupéré les érudtis 1E2 et 2E3 qui s'active losr d'une action sur Neo.
A priori rien dans la règle n'interdit d’utiliser les deux lors de la même actions sur Néo or j'ai du choisir une des deux tuiles et pas eu la possibliité d'activé les 2.
boardgamearena.com/6/federation?table=489152449
• Er regel-brudddet synligt i e
boardgamearena.com/6/federation?table=489152449&replayFrom=48• Hvilken browser bruger du?
Firefowx115.7.0esr (32 bits)
Rapporthistorik
eithelgul • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
21. mar 2024 16:26 •
21. mar 2024 16:28 • Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.