Alle rapporter
golems_displayed rapporterer
#124730: "When converting a Rune to a resource, I had the option to place the card in a new column (Green)"
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Rune cards converted as resources are only supposed to be played on existing resource cards but I was given the option to place it in a new column to start green. I did not play that way because I knew it violated the rule but the option was there.
• Er regel-brudddet synligt i e
No, because I made the legal move. The card in question is the one the gave me a blue and green resource• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
23. maj 2024 3:07 •
XiaoYi • Dette er ikke en fejl:
5. nov 2024 9:05 • If you try to place the card illegally, you will get an alert and the card will not be placed. I left the option even if the column is empty just because I wanted new players to acknowledge the rule through a wrong placement attempt.
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.