#127812: "URBAN PLANNERS — placing saved landmarks uses up the whole turn!"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Apx #305
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Apx #305
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Er regel-brudddet synligt i e
Apx #305
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Apx #305
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Apx #305
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Apx #305
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
As Urban Planners, I placed two landmarks that I had saved. That used my entire turn, it would not let me advance on that turn. I am pretty sure it isn't supposed to work like this.
(Also, I think there's supposed to be an extra bonus for placing 2 or more saved landmarks at once.
"Add this sentence to the end of the third paragaraph: "If you transfer 2+ landmarks from this mat at the same time, also gain [any 1 resource and 1 tapestry card]." • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
