Alle rapporter
Nippon rapporterer
#128949: "Boats purchased by the last worker before scoring did not count in the scoring"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
From the rule book:
"After the active player has completed his turn, if the Action slot where
the Worker was taken from is now empty, the following two steps are
performed"
So the turn is completed before scoring should happen, so the brand new boats should be counted.• Er regel-brudddet synligt i e
Move #56
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v125
Rapporthistorik
magnarn • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
29. jun 2024 18:57 • The bug is reproduced in the replay. The ships should have contributed to the score.
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.