Alle rapporter
Open Season rapporterer
#132928: "Was given -3 by the penalty tile instead of -2 as per having just 2 daggers"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
As in the title, I had 2 daggers a the end of the game. (One was moved with the wild token which was probably the source of the bug.) The scoring gave me -3 instead of -2.
Evidence here (lefalaf column, penalty token line on the scoresheet; and two daggers shown in the background above that):
imgur.com/a/w0vr5oV• Er regel-brudddet synligt i e
end• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v126
Rapporthistorik
7. aug 2024 5:46 •
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.