#137670: "Card 8 Activate with just 1 card in the discard pile"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 -
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes
Dracula vs Van Helsing #560613175 • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
The 8 card can only be discard when they have 6 or more card in the discard pile; but in the 3 round, Dracula discard this card, use his power and finish the round with only 2 card in the discard pile
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v128
Rapporthistorik
Move 68 :19:39:16
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°5
Culiox joue un autre tour
Move 69 :19:39:32
Culiox échange avec la carte du District 2 et défausse celle-ci
Culiox défausse une carte avec le n°8
Culiox met fin à la manche
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
