#138180: "Player who can’t place rod loses even if they can make n-in-a-row"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Visible at the end
• Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Visible at the end
• Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. • Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. • Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. -
• Er regel-brudddet synligt i e
Visible at the end
• Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Visible at the end
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Visible at the end
• Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. • Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Visible at the end
• Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
“ The game ends in one of the following cases:
“- One player wins the game by making a line of ‘n’ stones of his color (with ‘n’ being the victory condition).
“- One player loses the game because he cannot place the rod in a legal position.
“If both cases happen on the same turn, the first case prevails.”
The black player should win by 4-in-a-row, but loses by being unable to place the rod. • Hvilken browser bruger du?
Safari v17.5
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
