Alle rapporter
Circle Of Life: on the Savannah rapporterer
#142409: "It will not allow me to use a mongoose"
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
I was trying to play a mongoose 3 and it would not let me• Er regel-brudddet synligt i e
I am not sure the number of the move. It is at the current time. I will try to get move number of the person I'm playing with.• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v122
Rapporthistorik
17. okt 2024 8:32 •
_Maestro_ • Dette er ikke en fejl:
17. okt 2024 8:58 • Looking at where the game currently is, the last three animals on the savannah are all '3' animals. Hence it is correct you cannot use the mongoose.
Mongoose cannot be played if the third card from the right is a '3' card
Mongoose cannot be played if the third card from the right is a '3' card
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.