#142614: "Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
106 107
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
106 107
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
106 107
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
106 107
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
106 107
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
106 107
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v129
Rapporthistorik
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
imgur.com/a/wIGwESh
Mon roi grenouille est sensé me permettre de remonter l'entrainement méchanique, qui doit aller en réserve au moment de la création de la phalène de nilam (ou du ruche). L'entrainement méchanique reste dans les limbes malheureusement.
Sans unique, avec Afanas, Nilam, et n'importe quel sort avec cooldown.
À la résolution du sort, l'interface demande où on veut mettre le boost d'Afanas, nous forçant à le perdre si on n'a pas de personnage, puis met le sort en réserve et l'incline, permettant de sortir une phalène grâce au Nilam.
Normalement, les deux effets (boost et phalène) devraient être dans les limbes en même temps, et la phalène devrait donc pouvoir recevoir le boost d'Afanas.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
