Alle rapporter
Aquatica rapporterer
#148520: "I think the Grabber have a bug"
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
The Grabber allows to conquer two times. But it doesn't gain any tridents and player need prepare their turn.
This time I conquest the first location as usual and second location... well it seems like grabber give me 2 tridents somehow.
• Er regel-brudddet synligt i e
before 216 turn• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v131
Rapporthistorik
IvTuzovsky • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
7. dec 2024 9:53 •
MGoulet • Dette er ikke en fejl:
7. dec 2024 17:06 • It’s not a bug, the power you use in the first conquer effect apply for the second conquer
KingEngine1 • Dette er ikke en fejl:
2. feb 2025 23:17 • I'm like 99.9% sure there is no carry over for the Grabber (based on my discussions with multiple people on bgg and the designer over the years). Pretty sure this would be a bug indeed.
MGoulet • Dette er ikke en fejl:
3. feb 2025 0:21 • Yeah I made the correction already. The grabber should reset power correctly already
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.