Alle rapporter
Bonsai rapporterer
#156166: "Kengai style goal 14 points"
notabug: Dette er ikke en fejl
2
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
I have a tree that goes on the right and below the pot but I cannot claim the 14 bonus• Er regel-brudddet synligt i e
Move 50• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
Rapporthistorik
ilgiocatore78 • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
2. feb 2025 21:27 • The problem appear all the times
zapplox • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
14. jul 2025 12:51 • We had the same issue, card was claimed but not according to the rule book - the full piece needs to be over the edge, not just a half piece...
pdw3 • Dette er ikke en fejl:
23. jul 2025 22:59 • You did not meet the goal criteria. The flower on the left did not protrude outside of the pot
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.