#158481: "Can't move up location"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Yes Move #221
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes Move #221
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Yes Move #221
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Yes Move #221
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Yes Move #221
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes Move #221
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
I have played the Sea Horse card and pushed one location up for +1 conquer, I can't use a manta to push past an empty spot on a second location to then use its +1 conquer. I don't see anywhere in the rules that say this is not allowed so I am confused what might be happening.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v132
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
