#16100: "When placing a card on the canvas higher than my palette count, it did not draw a card for me."
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
It was move 44.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
It was move 44.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
It was move 44.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
It was move 44.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
It was move 44.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
It was move 44.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
So this only happened when I played a 7, which then I discarded a 7 to the canvas. I did not play an additional card to the canvas, but I only had 5 cards at the time, so I should have drawn a new card. It seems when using a 7 to discard from your palette to the canvas and the card is higher than palette count, it does not trigger the card draw.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v13
Rapporthistorik
"Choose a card from your Palette and either discard it to the Canvas or place it face-down on top of the Draw Deck. --> If playing with Advanced Red7, do not draw a card for discarding. <-- You may not play a 7 if you cannot stay in the game at the end of your turn."
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
