Alle rapporter
Settlers rapporterer
#165043: "Resources received timing was wrong (dice rolled, played monopoly, no resources received)"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
1) Start of turn
2) Rolled dice
3) other players received certain resources (ore)
4) use monopoly to ask for that resource
5) game says that players don't have that resource even though they just received it
The situation is as if the monopoly card was played before the dice were rolled, but it was only played after. The log also shows the situation clearly.• Er regel-brudddet synligt i e
Move #404 [not a joke lol]• Hvilken browser bruger du?
it was google chrome in an android device
Rapporthistorik
13. apr 2025 19:36 •
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.