Alle rapporter
The White Castle rapporterer
#165231: "I activated the same line on my board twice in a single turn"
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
According to this bgg post: boardgamegeek.com/thread/3183249/article/43225624#43225624
a player should not be allowerd to actiate the same line twice in a single turn, but I was able to do that by activating it once with a dice on the player board, and a second time using the Warrior 5 bonus action. The implementation didn't let me activate a third time.• Er regel-brudddet synligt i e
It happened in this game: boardgamearena.com/15/thewhitecastle?table=657237662
Round 2, turn 1 of the yellow player.• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
15. apr 2025 18:39 •
jordijansen • Dette er ikke en fejl:
15. apr 2025 18:41 • You got it once from the dice placement and once from the warrior bonus. This is allowed. You can't just gain it multiple times from the warrior bonus
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.