Alle rapporter
Parks rapporterer
#167897: "Is this a bug? - extra resources than backpack can carry for end of round bonus "
notabug: Dette er ikke en fejl
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
For the end of season bonus, player was able to carry more than backpack capacity, and use it the following turn without discarding. Is this a broken rule, or a part of the game?• Er regel-brudddet synligt i e
Turn #149• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v135
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.