Alle rapporter
Kamon rapporterer
#170276: "Mein Gegner hat gewonnen, obwohl ich im Zug vorher schon gewonnen hatte."
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Spielende, Siegbedingungen• Er regel-brudddet synligt i e
Der vorletzte Zug ist mein Sieg und er wird nicht aktiviert.• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v136
Rapporthistorik
Gela76 • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
24. maj 2025 8:38 • Nein, es ist alles gesagt und es ist auch sehr einfach nachzuvollziehen. LG Gela
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.