#176741: "Castor and Pollux vs Limus: could only perform the “move both”- alternative turn"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Don’t know.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Don’t know.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Don’t know.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Don’t know.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Venligst beskriv display problemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Played with waster and Pollux versus limus, but could only move both of my workers. Neither the “build with both” alternative turn, nor the regular “build then move” seemed to work.
• Hvilken browser bruger du?
Safari v18.5
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
