#2122: "can't move tradesman from one spot on an activity card to an empty (vacated) spot on the same card"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
move 85
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
move 85
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
move 85
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
move 85
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
move 85
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
move 85
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
according to author Alain Orban @BGG (boardgamegeek.com/article/7368741#7368741) it's legal taking a tradesman from an acitivity card and putting him onto another spot on that same activity card again - if you pay the entry fee again and can do the action at least once. I tried to do that, but instead of moving into the vacated space the action was done without moving my tradesman.
• Hvilken browser bruger du?
Firefox 34.0 on Kubuntu
Rapporthistorik
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
