Alle rapporter
Skat rapporterer
#22145: "gedrückter Bube wurde mit einberechnet, Spiel verloren"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Der gedrückte Bube wurde mit in den Spielwert genommen, sodass sich der Spieler überrissen hatte (obwohl der Bube gedrückt war, um sich eben nicht zu überreißen)• Er regel-brudddet synligt i e
191• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
KielerSprotte07 • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
4. aug 2020 21:50 • Der Spieler hatte das Reizen mit 20 gewonnen und um Karo mit einem Spielwert mit 18 spielen zu können den Pik Buben gedrückt, sodass nur noch mit Spiel 1 (+1) gespielt wurde.
Das System berechnete aber den zweiten Buben mit, sodass das Spiel verloren ging
Das System berechnete aber den zweiten Buben mit, sodass das Spiel verloren ging
ElNSTElN • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
27. jan 2021 18:01 • Das Drücken ändert nichts an der Berechnung des Spielwerts. Bei einem Handspiel ist es beispielsweise auch der Fall, dass die Karten im Skat dennoch bei der Bestimmung des tatsächlichen Spielwerts am Ende herangezogen werden.
qwertasdfg • Fejlen er ikke blevet reproduceret af udviklere endnu:
22. maj 2021 10:09 •
4. jun 2025 10:35 • Ja genau, der Skat ist Teil der eigenen Karten. Sowas wie nen Buben drücken um ne andere Reizstufe zu haben, gibt es nicht. Kein Bug
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.