#24722: "All adventures that landed on a tunnel went through"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
a few moves before move 123
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
a few moves before move 123
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Er regel-brudddet synligt i e
a few moves before move 123
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
a few moves before move 123
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
a few moves before move 123
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
a few moves before move 123
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
Rapporthistorik
Example: Jan (Green) has 4 active adventurers, and advances all of them by 2 tiles. The 3 adventurers
coming from the same space go ahead another 3 tiles immediately due to the Osiris tile. Now, he can
decide to advance his single adventurer through the tunnel or to take the treasure tile. He takes the
treasure tile.
Thanks for the report
It occurred in arena game #160740445. At turn #107, red played a move 2 card. This advanced 3 adventures onto a move 1 Osiris space, which in turn moved them forward onto a tunnel space. Then all 3 automatically travelled through the tunnel to the end of the board. In turn #108, red chose one of these tunneling adventurers as the activated piece, claiming nothing since it was a tunnel tile.
The other opponent noted the illegality of this move in the chat (see page 8 of the rulebook). This significantly impacted the end result of the game.
Pictures before and after move #107 are here: imgur.com/a/6YhZ8cN.
sorry for the distrurbance
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
