#25830: "Got "the card is not in your hand" error message when doing things that should have been allowed"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Er regel-brudddet synligt i e
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? -
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
"That card is not in your hand"
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
Rapporthistorik
Trying to play Political Science as the only card in my discard through Political Party.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
