#26230: "The Shaman tile's power rules discrepancy"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
86
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
86
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Er regel-brudddet synligt i e
86
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
86
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
86
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
86
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
In the rulebook it states that "When you place the shaman, you must immediately return 1 of your meeples to your supply without scoring points. It does not matter which tile this meeple is returned from."
In the game on Move #86 it gives me the option to skip taking a tribe member back, so allowed me to ignore the "must" instruction from the rules. Either the rules are wrong or the implementation needs to force the player to take back a meeple. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
Rapporthistorik
The shaman tile rules are on page 8
the English rules are false. The German rules state that one "may immediately withdraw a meeple". The publisher is already informed :-)
Well observed on your end!
Thanks
images.zmangames.com/filer_public/c4/e3/c4e3d954-fb6d-4b30-a748-95cf72c2733c/carc_hg_rulebook_en_web.pdf
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
