#26537: "'After the Storm' promo card clarity"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Er regel-brudddet synligt i e
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Current description says, 'You are allowed to roll any amount of dice just 2 times.'
I think the card allows reroll only once (thus counting initial roll as one of '2 rolls'), but this wording is somewhat confusing.
Does this card allow reroll once or twice? Changing total roll count to possible reroll count might be better. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v86
Rapporthistorik
The card allows one reroll as implemented.
You are only allowed to reroll your dice once. You only receive points for your diamonds and your gold coin, but twice the amount. You can go to skull island but you are still not allowed to reroll more than once. If you have more than 3 skulls after your reroll, you score according to the rules of skull island (but your turn still ends)
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
