Alle rapporter
Tarok rapporterer
#28039: "S'cuse was lead on the last trick, but was kept by its owner."
fixed: Bug er blevet fixet
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
When played on the last trick, the scuse should go to the trick winner.• Er regel-brudddet synligt i e
Yes. Around 70-80.• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v85
Rapporthistorik
12. nov 2020 5:24 •
Nisterius • Fejlen er blevet bekræftet af udviklere:
12. nov 2020 5:37 • In this case, the scuse was led, presumably trumps were named; two trumps followed, and the 2nd of them one the trick. Everything else was as it should be.
Nisterius • Fejlen er blevet bekræftet af udviklere:
13. nov 2020 3:10 •
13. nov 2020 4:51 •
13. nov 2020 4:51 • Good news; the fool was collected by Kingplayer14 as it should have been (the point-count in the scores is correct); the bug is only that it "appeared" to go to J-Effe. Fix incoming soon.
Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.