#40834: "Discarding skips the turn of the 3rd tribe"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Yes, move 90
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes, move 90
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Yes, move 90
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Yes, move 90
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Yes, move 90
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes, move 90
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
On their turn, after performing their normal action, players must play a turn as the third tribe before drawing new cards
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
In the gameplay section of the rules, playing cards and choosing to discard aren't really described as normal/not normal.
In that case, players would have to play for the 3rd tribe even after discarding a card. If so, should the 3rd tribe be played after drawing a card? The rulebook kinda emphasizes that when you choose to play a card, you play THEN you draw, but for the discard action, it seems more like a simultaneous action
But maybe the current interaction is the intended procedure, as the rulebook heavily implies that playing cards is the normal action.
Anyway, I cound't find any clarification of this, and maybe i just didn't understand the rules for 2 players
When you discard a card, this is your only action. You DON'T play cards for the third tribe in this case. The rulebook indeed leaves room for interpretation here.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
