#47030: "Multiples retours"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
-
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
-
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Er regel-brudddet synligt i e
-
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
-
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
-
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
-
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v92
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
