#51561: "Parasite doesn't attack the bastion/Parasite n'attaque pas le bastion"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
tour 25
Turn 25 • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
tour 25
Turn 25 • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Er regel-brudddet synligt i e
tour 25
Turn 25 • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
tour 25
Turn 25 -
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
tour 25
Turn 25 • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
tour 25
Turn 25 • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Voir avec l'auteur et sa FAQ mais quand une créature a RAGE et BERSERK (PARASITE dans ce cas) si le tour où elle est invoqué elle attaque et tue une créature si il n'y a plus d'ennemis elle peut attaquer le bastion.
See the autor and his FAQ but if a creature has RAGE and BERSERK (PARASITE in this case) and kill another creature during the turn she was invoqued she could attack the bastion. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
