#51596: "Mineworker hover text contradicts the card itself"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Er regel-brudddet synligt i e
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
In the hover text it says the effect only applies to the LAST mine space on a strip; this isn't on the card text itself. Which is right?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
Rapporthistorik
"When you play this card in a 1/2/3/4-player game, you also receive 0/1/2/3 silver.
Each time you take the “2 silver” from the last space of a mountain strip, you receive
1 additional silver. (If you take multiple “2 silver” items at once, you receive the
additional silver for each of them.)"
No one has apparently ever questioned this on BoardGameGeek, so it appears it is correct as written (only the last space). "Multiple 2 silver items at once" would refer to using the action spaces that let you take resources from multiple mountain strips.
Then again, maybe "the last space" is a poor translation, so I guess I need to post on BGG after all and ask. :D
In the current implementation, one additional coin is given for _every_ Silver slot.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
