#51649: "problème avec déclenchement du bonus 14 ligne Beijing"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Valider la pose de ma loco 10.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Valider la pose de ma loco 10.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Valider la pose de ma loco 10.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Valider la pose de ma loco 10.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Cette action n'est pas autorisée par les règles : Vous avez débloqué un jeton avantage mais ne l'avez pas placé.
Le problème c'est qu'au déclenche de l'action, cela me propose pas de prendre mon bonus... • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Valider la pose de ma loco 10.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Valider la pose de ma loco 10.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
J'ai souhaité prendre une loco 10 pour la mettre à la place de la 1 sur Beijing afin de déclencher des points et je me suis aperçue qu'au tour d'avait je n'ai pas eu de bonus alors que mon rail beige est bien monté au-dela du 14 et que la somme des loco, avant de poser la loco 10, était égale à 14. Maintenant que je souhaite poser ma loco 10 et que je valide mon coup, cela m'indique que je n'ai pas pris mon bonus et que ce n'est pas autorisé par le jeu sauf que cela ne me propose à aucun moment de prendre mon bonus... Cela entraine une impossibilité de terminer le coup et cela remet mon coup au départ.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v95
Rapporthistorik
Pour les similitudes:
- déclenchement du bonus 14 ligne Beijing (choix bonus 4 déplacement de rails)
- déclenchement ensuite d'une pose de locco en position 1 sur ligne Beijing
A la validation des actions, erreur avec message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null"
Pb reproductible , la touche F5 ne résout rien.
Navigateur: Version 1.34.80 Chromium: 97.0.4692.71 (Build officiel) (64 bits)
Reproduit sur téléphone également (Androide 11)
Détail actions:
2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #13 → BEIJING-BAOTOU #14 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #5 → → Emplacement pour une usine #17 → → Locco9 BEIJING-BAOTOU → Réserve → → Emplacement pour une usine #18 → → TOKYO-OSAKA #4 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Message "Erreur interne. Essayer d'appuyer sur F5. Merci de créer un rapport de bug.Invalid slot dev_null" occurs when i validate actions.
Détail actions:
Conducteur 14 : 2 déplacements de rail en bois
→ BEIJING-BAOTOU #14 → BEIJING-BAOTOU #15 → → Espace jeton avantage 4 déplacement de rails→ → TOKYO-OSAKA #6 → → TOKYO-OSAKA #5 → → BEIJING-BAOTOU #1 → → BEIJING-BAOTOU #2
Move #175
Progress 86%
The same from above.
When using a Locomotive #9 at Beijing in addition to #4 and #1, I should unlock Idea token un 14, but it doesn't work and, moreover, system says it's not allowed by the rules: "Operation is not allowed by the rules: You unlocked Advantage Token but did not place it".
I cannot place it if system does not offer me the chance!
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
