#63238: "The Organizer"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
As a follow up suggestion, I think if it would give you nothing, there should be some warning in place to say you're about to do something with the value of 0, are you really sure?
I'm not sure if straight up stopping is the right answer, as there may be times when you want to do a naught action just to get rid of a card, idk • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
I chose a Refugee with draw value 0 and....got nothing.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
The Organizer role I chose states that I can use a Refugee card once per turn, with the action Draw, to draw 2 and keep 1 regardless of what the actual Draw value is.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v100
Rapporthistorik
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
