#69029: "Asked to discard in the middle of action and not at the end"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
move 157
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
move 157
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Er regel-brudddet synligt i e
move 157
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
move 157
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
move 157
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
move 157
• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
In this situation, these 2 statements contradict
-A player can't have more than 7 cards at the end of their action
- A player can temporarely go over the limit and then immediatly discard down to the limit
temporarily, to go over the limit and then immediately discard any card(s) in hand down to the limit."
The rule is about drawing a resource card, you can can go over the 7-limit to not forbid you yo draw a new resource card but immediately, you have to discard one of them.
So, there is no bug, you have to discard your card right after you draw the exceeding card.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
