#71712: "misère non aignalée"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Er regel-brudddet synligt i e
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v105
Rapporthistorik
Merci pour ce rapport détaillé. Dans cette implémentation, une misère d'Honneurs correspond à ni tête, ni bout, donc effectivement vous ne pouviez pas déclarer.
D'autres versions du Tarot donnent des règles différentes dont celle que vous avez décrite ici (misère de Tête = pas de tête uniquement), mais, étant donné que les misères ne font plus partie des règles FFT, il a fallu trancher.
Je précise également le cas échéant (je ne suis pas allé voir si c'était le cas ici) qu'aucune misère ne peut être déclarée lors d'une manche Goulash.
Belles parties !
Wood
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
