#73965: "Prestemur n'a pas pu voler la carte de mon adversaire piochée avec Ragfield"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
L'interface m'indique ce message :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler
Après plusieurs tentatives, j'ai été obligé de choisir l'autre option, ne pas voler la carte.
Ce qui d'ailleurs entraine ma défaite. • Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v106
Rapporthistorik
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
