#75731: "Acid attack with clown costume"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
second to the last turn of the game
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
second to the last turn of the game
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Er regel-brudddet synligt i e
second to the last turn of the game
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
second to the last turn of the game
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
second to the last turn of the game
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
second to the last turn of the game
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v107
Rapporthistorik
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
