Alle rapporter
Zefiria rapporterer
#80324: "Secondary target of Storm card with gem got moved and became inaccessible"
fixed: Bug er blevet fixet
1
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Regler: En regel i dette spil er ikke blevet overholdt
Detaljeret beskrivelse
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
An Anchored Island card:
can NEVER be swapped or moved by
any Wind Spirit or by any effect of a
Storm card;• Er regel-brudddet synligt i e
boardgamearena.com/archive/replay/230131-1000/?table=342373774&player=84304950&comments=84304950;&goto=43• Hvilken browser bruger du?
Mozilla v5
Rapporthistorik
1. feb 2023 1:28 •
20. feb 2023 13:52 •
16. apr 2023 0:28 •
N_Faker • Bug er blevet fixet:
16. apr 2023 1:06 • Correction, it behaves differently.
The affected tile behaves as if it had no gem, but the gem cannot be removed at all.
This is still against the rules as the Storm card should not be able to affect a tile with a gem at all.
The affected tile behaves as if it had no gem, but the gem cannot be removed at all.
This is still against the rules as the Storm card should not be able to affect a tile with a gem at all.
N_Faker • Bug er blevet fixet:
16. apr 2023 1:07 •
16. apr 2023 18:55 • Tilføj noget til denne rapport
Vær sød at tilføje, det du finder relevant for at vi kan løse fejlen i spillet eller forstå dit forslag:
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.