#81126: "Consistency of Freeze Ray Card and Target Acquired when monster dies with them"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes, target acquired happened in this game. Freeze ray happens to me regularly.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
When a monster is given the freeze ray card but then dies prior to their turn, the freeze ray card is removed from the game. However, the target acquired token is not and can be given back out on a subsequent turn. These should be consistent, either anything currently in a monster's possession when they die is removed from the game, or they are returned.
• Hvilken browser bruger du?
Google Chrome v109
Rapporthistorik
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
