#81353: "Tail Sweep Permits Changing Berserk Die"
Hvad handler denne rapport om?
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Hvad skete der? Vær venlig og vælg nedenunder
Vær sød at undersøge, om der allerede er sendt en besked om emnet
Hvis ja, venligst STEM for denne rapport. Rapporter med flest stemmer er dem der får PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljeret beskrivelse
-
• Venligst kopier/indsæt fejlmeddelelsen du ser på din skærm, hvis der er en.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Venligst forklar hvad du ønsker at gøre, hvad du gjorde og hvad der skete
Yes, move #158.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes, move #158.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Hvad blev der vist på skærmen, da du blev blokeret (Blank skærm? Noget af spilbrugerfladen? Fejlmeddelelse?)
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Hvilken del af reglerne blev ikke respekteret ved BGA-tilpasningen
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Er regel-brudddet synligt i e
Yes, move #158.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Hvad var den spilhandling du ønskede at udføre?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Hvad forsøgte du at gøre for at udløse denne spilhandling?
Yes, move #158.
-
• Hvad skete der, da du forsøgre at gøre dette (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• I hvilket stadie af spillet opstod problemet (hvad var den daværende spilinstruktion)?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Hvad skete der, da du forsøgte at udføre denne spilhandling (fejlmeddelelse, meddelelsesstatusbjælke, ...)?
Yes, move #158.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Venligst beskriv display problemet. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Venligst kopier/indsæt tekst vist på engelsk i stedet for dit sprog. Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• er der adgang til denne tekst i oversættelsessystem? Hvis ja, er det blevet oversat inden for 24 timer?
Yes, move #158.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Forklar venligst dit forslag præcist og sammenfattende, så det er så let som muligt at forstå, hvad du mener.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken browser bruger du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
Rapporthistorik
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Tilføj noget til denne rapport
- Et andet bord-ID / træk ID
- Løste F5 problemet?
- Skete problemet flere gange? Hver gang? Tilfældigt?
- Hvis du har et skærmbillede af denne fejl (god øvelse), kan du bruge Imgur.com til at uploade den og kopiere/indsætte linket her.
